Don't steel our sun.

Jävlar i helvete vad bra Vänner & Bekanta är, eller om det är kolingsborg som står för de bästa lokalerna i Stockholm?
Kul var det igår iallafall, vilket ledde till välförkänt trötthet idag.
Men Tottenham - Arsenal och West ham - Man U är ett helt magiskt bakisnöje, när the reds dessutom tar en komfortabel 3 pinne känns söndagen mysig på något sätt.

Något som förstör lite är min illaluktande rumskamrat Cliff, som nu har gått runt i 40 minuter och tror att jag är lack på honom. Släpp det bara Schibban!

Imorgon vankas nytt jobb dvs journalarkivet på sös. Det ska bli kul, men jag är samtidigt orolig då min bakfylla kan ge ett efterskalv under dag 2.

Nu är det spöjrten.

Peace out

// Mathieu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0