Milo Santino Totti Birro

De som missat  mina känslor angående Marcus Birro, är få i min umgängeskrets vid det här laget. Kanske inte så svårt då min umgängeskrets består av personer som går att räkna på två händer. Lik som David Fjäll får homo-erotiska vibrationer när namnet del Piero nämns, har jag samma hållning till poeten. Det rubriken syftar på är hans nyfödde son med just det namnet. Att man kan få in Totti i ett namn är för mig inte bara jävligt grande utan även en inspiration för vad mina framtida barn kan tänkas få för namn. Zizou, Ibra och Gigi är namn jag tänker på utan att ens behöva tänka efter. Utrymmet för kreativ frihet blev nu nästan oändligt stort.

Tänk att en dag få välkomna en grabb vid namn Gianluigi di Zizou Falksson Falk till världen blir något utan dess like.
Då verkar Totti Birro inte längre så häpnadsväckande.

Ibra Cadabra
Grande Grosso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0