A bittersweet symphony.

Ligger och lyssnar på the verve just nu, fan vad Ashcroft är tööng.
Klockan ställs imorgon på 08.00, inte p.g.a. jobb utan av skälet FLYTT!
Jag och Sensi ska vara hos min uncle och hjälpa honom och hans respektiva med deras flytt.
Sen direkt efter kör vi in våra grejer. Känns jävligt konstigt faktiskt, att lämna trygga barnhemmet mot att flytta
till ett eget place, spännande dock!

Imorgon börjar även försäsongen med Farsta o Cobran. Fy fan vad jag är sugen på premiären i april, men ett antal mil ska löpas och ett antal kilon ska lyftas innan detta magiska sker. Att man lyckas stå ut varje år, när det känns så hopplöst inför varje gång. Det kallas skalle!

Läste precis Rasmus blogg och fan vad sugen jag blev på att åka ner och möta dom. Slippa tänka på allt, ha en blogg som inte bygger på nära döden upplevelser. Men det gäller att blicka framåt, våren kommer ju tillslut. Fan vad jag längtar..

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0