Uncool, but still kind of awesome. But still very uncool!

Efter att ha gått igenom kvällsrutinen med dubbelscrubs och It's always sunny in Philadelphia inser jag mer och mer
att sömn ikväll blir ett svårt uppdrag. Känns dock skönt att min arbetskollega inte är sämre än jag, utan även han vände på dygnet med JVM final i hockey. Så det kommer vara två trötta grabbar som entrar fältet imorgon.

Om vi ska ta gå in lite på matchen, så finns det väl bara ett statement. Hordomare!
Jag tror att en av dom, den sämsta, var Schweizare och det är fan en lämplig anledning till att starta krig mot
den där jävla ostnationen. Förlåt fröken Kull, men om du såg matchen så håller du med.

På måndag är det flytt! Jag och el toro flyttar in i vårt gamle högstadie hood Highvalley. This is awesome!

Den 28de, dvs sjukt snart, är det Oasis. This is awesome!

Om 6 och en halv timme ringer väckarklockan. This is uncool! very uncool.

Tack gud för snus och kaffe.

/ Mathieu

Kommentarer
Postat av: Damon albarn

Fan måste bara säga att ni har en mycket posetiv blogg, fan man känner hur livslusten bara krypper...

2009-01-09 @ 23:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0